نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  غذاهای مفید برای سرماخوردگی/شلغم را با پودر آویشن بخورید یک متخصص تغذیه گفت: برای دفع مخاط سرماخوردگی نوشید...

  کودکان به نوشیدن چای عادت نکنند کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ع...

  ترفندهایی برای جلوگیری از پرخوری‌های شبانه تصمیم «شب‌ها ریزه خواری نمی‌کنم» از خرید در سوپرما...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درباره 5 دلیل ضعف حافظه بیشتر بدانیم کاهش توانایی فرد در فراگیری موضوعات جدید یا کاهش توانایی در به یاد آوردن دانسته‌های قدیم را «اختلال‌حافظه» می‌نامیم. در افراد سالمند مبتلا به بیماری‌های تحلیل برنده مغز و اعصاب مثل «آلزایمر»، اختلالات حافظه وجود دارد.
چرا باید ویتامین بخوریم؟ آیا شما واقعا˝ می دانید که ویتامین هایی نظیر A و B و C و D و ... به چه کار می آیند؟ و چرا باید زحمت استفاده از آنها را بکشید؟ با ما همراه شوید تا درباره برخی دلایل مصرف این ویتامین ها به شما توضیحاتی ارائه دهیم.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.
با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.