نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کله پاچه خورها بخوانند لقمه: کله پاچه غذایی سنتی و ایرانی است که طرفداران...

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  یک نکته تغذیه‌ای دخترانه برای سلامت جنسی پژوهش های محققان انگلیسی نشان می دهد دخترانی که در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با اصول رژیم درمانی نوین برای کاهش وزن پایدار و سالم توجه ما فقط به مواد غذایی نیست، بلکه برنامه رژیم درمانی نوین برای ایجاد عادات سالم غذایی بر 4 پایه اساسی استوار است.
آیا مادران باردار باید به اندازه 2 نفر غذا بخورند؟ در حال حاضر همه می‌دانیم تغذیه نامناسب مادر در دوران بارداری بیشتر به جنین آسیب می‌زند تا به مادر! به عنوان مثال محدودیت شدید دریافت انرژی با افزایش تولید اجسام كتونی اثر مخرب بر مغز جنین دارد.
خواص معجزه آسای تره فرنگی تره فرنگی فشارخون بالا را کاهش می‌دهد. ترکیبی از ویتامینC، ویتامین B6، فولات، آهن و منگنز است. مصرف منظم آن، باعث افزایش کلسترول مفید و کاهش کلسترول مضر می‌شود. حفظ این تعادل در بدن لازم است زیرا مانع از تصلب شرایین، بیماری دیابتی قلبی، حمله قلبی و حتی سکته می‌شود.
چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.