نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین داروهای جهان در آشپزخانه شماست خیلی از داروهای شیمیایی را تاحدودی می‌شناسیم و می‌...

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
میوه‌ای كه مژه‌ها را پرپشت می‌كند! یکی از خاصیت هایی که به دارد پرپشت کردن مژه های تان است.
با این نوشیدنی های معجزه آسا شکم خود را تا عید نوروز کوچک کنید چند نوشیدنی که به شما کمک می کنند سریع تر وزن خود را از دست بدهید.
سلامت قلب با مصرف انگور محققان بر اساس نتایج تحقیقات خود گفتند که مصرف انگور قرمز خطر ابتلا به دیابت و بیماریهای قلبی را در افراد کاهش می‌دهد و برای بسیاری از بیماریها مفید است.